torstai 8. syyskuuta 2011

Karhu mehussa

But will it blend?

Minun iltapalani on rumempi kuin sinun iltapalasi.

Isäni löysi vihdoin hukkateille joutuneen myöhäisjoululahjani (kyllä, se hävisi Jussin partakoneen kanssa puoleksi vuodeksi isän vaatehuoneeseen, joka aikaisemmin myös vanhempieni makuuhuoneena tunnettiin). Kovasti minua OBH Nordica Chillin tehottomuudesta peloteltiin, ja nyt olen positiivisesti yllättynyt.

Parin päivän ajan keittiöstä on kuulunut surr-rurr aina, kun olen kulkenut sen läpi. Eilen illalla kauniiksi liemeksi joutuivat kurkku, pari luumua, nektariini, banaani ja pari reilua ruokalusikallista kauraleseitä. Proteiinit jäivät haaveeksi, mutta tarkoituksena lähinnä olikin testata, onko smoothieilla elämää maustamattoman luomun tuolla puolen. Ja totta mooses! Hy-vää.

Tätänykyä karhut tulvivat minua vastaan kaikkialla. Toissapäivänä selasin nalletilastoja ja vältyin juuri ja juuri astumasta nallenkakkaan nallekarttulassa, eilen nalleuutisissa on ollut nalleauto, joka ajoi nallen päälle nallemikkelissä. Tänään ajelen takaisin nallevaasaan halinallejen luokse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...