maanantai 29. elokuuta 2011

Autumn is fall



On This Day In 2010:

Salla ja Jussin "tuhmat käsirautaleikit": "Jos olisit nyt raudoissa, voisin rauhassa mennä laittamaan teetä ja syömään"

Jos minä jostain joskus innostunut olen ollut, niin tästä: pääsen koti-Vaasaan takaisin vähän yli kuukauden päästä. Kolme neljästä kesätyökuukaudesta ohi, ja aloitan uudessa työpaikassa torstaina. Tai no, uudessa ja uudessa: samassa paikassa olin jo kesäkuussa.

Viime vuonna tähän aikaan aloitin uudessa koulussa ja virallisesti asumista uudessa kaupungissa. Virallisesti asumista jonkun kanssa.



Tulin tänne perjantaina, koulujen aloitus tuoksuu jo. Minun kohdallani se ei ole totta, ainakaan vielä.

Nyt syksyssä on epämiellyttävän paljon epävarmuustekijöitä. Olen eri ihminen kuin aikaisemmin, ja tilanteet ovat aivan toisenlaiset. Vaasa on pelottavampi kuin ennen.

Silti Lotta ja Jussi lohduttavat. Ei enää kovin kauaa siihen, että pikkukoira kokee ensilumen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...